tisdag 7 juli 2009

Regn, Dalecarlia och fika med Gubbar

Så var det igår..
Det regnar och regnar...
Burr... men jag får ändå inget gjort här hemma..
Hallen skriker : Hallåååå människa varför fortsätter du inte ?
Öööh ja just de.. det var det jag höll på med.
Har jag drabbats av Senilblixten eller ? Vill göra det klart nu !
Men jag vet inte hur jag vill ha det.
Jobbigt värre... hehe.. Jag tror att min Latmask har kommit o hälsat på mig.
Dottern Amanda och hennes lag förlorade båda Matcherna igår..
Men i dag är det nya tag ! Heja BFK !
Var upp till Skräckbacken och fika igår.. jaaa Jordgubbar blev det till fika.
Gött... Jenny och Jesper har fått det sååå fint i hallen sin när dom gjort om där.
Nä ska tona håret nu för dessa grå kommer fram mer och mer..
hmm är det 35 års krisen som kommit ?
Ha det bra in Cyber ! Kram

Inga kommentarer: