lördag 4 juli 2009

Men vilket jädrans väder...

Alltså igår natt eller kväll om man vill kalla det så.
Vilka blixtar och dunder och brak..
Jag skakade... Källarn började få in vatten genom avloppet.
Men som tur var så rann det undan.. jag vill inte ha vattenskadad källare.
O vårat fina takbyte på altan.. fy.. jag säger då de.. alltså...
det läcker mer nu än vad det gjorde då. Man ska inte lyssna på s.k byggmästare.
Men man är ju sååå efterklok...
Känns förjävligt rent ut sagt. Ja ja vem fan kan göra något åt det nu ? Nobody..
Jag håller på att fixa HALLEN.. nu ska det bli ny gjort där..
Grundar nu med vit färg.. Jag är sugen på att göra något sjukt kul med väggarna.
Men jag är för feg.. Tips kanske ?
Gi-Dagboken:
Igår vart det Kebabsallad till middag... gott.
I dag till frukost: 2 skivor ost , 2 skivor skinka och 1 dl Naturell Yoghurt med 4 jordgubbar.
Jag blev så illamående över att ta på ett ägg i morse. Jag pallade inte.
Usch, sovit har jag inte heller gjort så värst mycket. P.g.a detta åskväder.
Nä ni nu ska penseln få sig en omgång ! Ha det bra !
Tack för mig

1 kommentar:

Uwis sa...

Du är duktig du som håller på med GI, jag stog ut i tre veckor, sen ville jag inte se åt ägg på flera månader. Funderar på att börja om efter semestrarna igen..vi får se. Tur man har en barnvagn att gömma sig bakom på stranden ;)