fredag 10 juli 2009

Kopiera andras Bloggar ?

Alltså jag satt idag och kikade runt i denna blogg värld..
Finns sååå många fina bloggar och roliga, allvarliga, knasiga ja allt emellan himmel och Jord.
Sen finns det tydligen personer som Kopierar andras inlägg !
Ööh varför ? Hur kan man kopiera någon blogginlägg och sedan använda det i sin egen.
Det blir ju inte lixom ens egna blogg då. Utan en mycket dålig kopia av orginalet.
Helloo alltså in i planeten !
Som t.ex en som bloggar "En bulle ur ugnen" någon kopierar tydligen hennes blogg..
Så fräckt att dom bara kopierar rätt av och rätt ner i dennes blogg.
Meh, suck!
Hahahahaaa sitter och skrattar åt mig själv...
Som om jag då skulle börja kopiera Blondibellas Blogg.... själv är jag brunett men jag vill låtsas vara blond *asg* ehmm då kan jag lika gärna bleka håret på mig själv och köra en blogg som heter : Min misslyckade blondinbellakopia istället.
Nä skriv som du är.. inte som du vill vara...

Inga kommentarer: