söndag 12 juli 2009

Gi gi jag känner att, näe...

Hallååå..
Jag sitter och tänker och tänker..GI.. jag blir frustrerad !
Jag vet inte vad jag ska laga för mat längre !
Är så less på all jädrans sallad, på allt kött,
Bea-sås (mår illa av tanken)
Göra paj på Sojamjöl usch smakar inte bra. Blir bara blask..
Jag ger upp snart ! Jag orkar inte mer.
Dessa ägg jag trycker i mig !
Hallååååå snart ser jag ut som ett ägg själv.
Blir illamående när jag gör omelett.
Nu har 3:e Veckan närma sig sitt slut.
Ja och då är det vägning i morgon.
Jag ransakar mig själv och funderar om jag har fuskat ?
Men nej !
Jag kör på i min lugna takt. Jag är stolt över det jag klarat av.
Jag är såå dålig på att äta precis var 3:e timme.
Blir såå hungrig på slutet och då kanske det har gått 4 timmar..
panik i kroppen och huvet då är det bara att slänga i sig några nötter
för att dämpa värsta hungern.. och då i samma stund komma på maträtt..
Åååh gues what--Det blir sallad.. uuuh...
och man tuggar och tuggar...
intressant...blir man så här efter 3 veckor ?
Eller vad ?
-3 kg på 2 veckor är faktiskt okej...
Jag tror jag skulle nog kunna gå ner mer..min kropp behöver det.
Ja då kör vi på en vecka till... vad ska man äta då ?
Kram

Inga kommentarer: