söndag 14 december 2008

Julfesten avklarad med stenhårda bröst..

ja ni läste rätt.. alltså fyyy f*n va ont jag hade..
trodde att dom skulle sprängas. Kände hur mjölken ville ut , O jag ville bara hem så fort som möjligt. Gissa vem som var såå mätt o belåten efter ett tag när mamma anlänt hem? Så vid 21 tiden sa jag adjö till mina kollegor o tackade för mig.
Fick med mig Jonas, tobias o sjöberg som skulle oxå hemmåt. Vissa ville inte skeeeena iväg *s* o ville åka hem. Det var som att åka skridskor med bilen. Det tog nästan 45 min o åka hem ifrån Falun o då är det 2 mil.
Maten var god men underhållningen fyyy va tråkigt. Loffe Karlsson han måste fatta att det är 2008 nu. Men han levde kvar i dåtiden o drog skämt som man skrattat åt när en annan var liten o nu är dom rätt så uttjatade...
Idag söndag 3:e advent sitter och glor på nätet, försöker att hitta på något roligt. Men det verkar inte så idag. Skål!
Bild lånad ifrån Systembolaget

Inga kommentarer: